Housekeeping Manager [Czech Republic]


 
Info:


Mezinárodní hotelový řetězec K+K Hotels hledá pro hotel Central do svého týmu vhodné kandidáty na pozici Housekeeping Manager.

Náplň práce:

  • každodenní plánování a řízení chodu oddělení

$ads={1}

  • plánování služeb a nákup potřebného materiálu
  • inventury a zodpovědnost za finanční výsledky oddělení
  • trénink a kontrola kvality práce v rámci oddělení
  • kontrola pokojů, odpovědnost za jejich plnou funkčnost a top stav
  • komunikace s hosty ohledně jejich požadavků a přání
  • koordinace prací s ostaními odděleními v hotelu, aby se předcházelo problémům a informace se dostaly na všechna místa
  • MOD směny podle harmonogramu
  • být součástí hotelového management teamu a udávat směr, kam se bude hotel směrovat
Požadujeme:

  • praxe z hotelového oboru na pozici minimálně Asistent Housekeeping Manager
  • český a anglický jazyk, další jazyk výhodou
  • samostatné fungovaní se zaměřením na výsledek, schopnost plánovat chod oddělení a koordinovat ho s ostatnímí kolegy
  • schopnost řídit a učit kolegy, a dohlížet na jejich růst
  • samostatná práce s pozitivním myšlením, odolnost vůči stresu a schopnost vidět souvislosti a detaily každodenní práce
  • schopnost organizovat každodenní chod oddělení housekeepingu, sledovat náklady a být zodpovědný za finanční výsledky
Nabízíme:

  • zázemí silné a stabilní mezinárodní hotelové společnosti
  • práci v hotelech s dlouholetou tradicí a vysokou úrovní služeb
  • přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
  • možnosti profesního a osobního růstu
  • odpovídající mzdové ohodnocení, podle zkušeností

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال