Ben jij nauwkeurig en vind je het leuk om alles tot op de bodem uit te zoeken? Ben jij goed in communiceren en help jij graag werkzaamheden en processen te verbeteren? Lees dan snel verder.
Voor een accountantskantoor met diverse vestigingen in het Groene Hart zijn wij op zoek naar een collega ter uitbreiding van het Compliance Team.
Door de veranderde én toegenomen wet-en regelgeving zijn de verantwoordelijkheden en taken verder uitgebreid voor het Compliance team. Denk hierbij aan het aanleveren van informatie aan de externe toezichthouder AFM, en het intern monitoren van cliënten. De opdrachten worden steeds omvangrijker.
Als compliance medewerker ben jij deels projectmatig aan het werk, gericht op vakinhoudelijke thema's. Je bent nieuwsgierig ingesteld en kijkt altijd naar wat er beter kan. Je haalt veel voldoening en plezier uit het voorlichten en informeren van jouw collega's binnen de organisatie. Jij bent de organisator, en verbindende persoon binnen het team, je andere collega's leveren de vakkennis. Jij zorgt ervoor dat je deze kennis optimaal inzet en vastlegt in de software en rapportages.
Je werkt nauw samen met de diverse collega's in het Compliance team, maar voert ook zelfstandig werkzaamheden uit. Tot het takenpakket behoren de volgende werkzaamheden:
- Organiseren dat het compliance team soepel functioneert, door het coördineren en voortgang bewaken van projecten;
- Jouw bijdrage leveren aan de optimalisatie van processen met betrekking tot kwaliteit, waarbij je niet schroomt om collega's aan te spreken op hun verantwoordelijkheden als dat nodig is;
- Organiseren en uitvoeren van projecten met betrekking tot kwaliteit;
- Voorbereiden en zelfstandig opstellen van rapportages.
Functie-eisen
- Minimaal 3 jaar werkervaring met organiseren en uitvoeren van projecten;
- Een relevant HBO diploma in de richting financieel, juridisch of economisch;
- Plezier beleven aan het samenwerken met vakinhoudelijke specialisten;
- Aanstekelijk enthousiasme en resultaatgerichtheid;
- Organisatiesensitiviteit waarmee je een fijne sfeer weet te creëren, zowel binnen het compliance team als in je samenwerking met collega's van andere disciplines.
Aanbod
- Vakkundige begeleiding van je collega's;
- Deelname aan de Lansigt Academy, met daarbij volop opleidingsmogelijkheden;
- Een toegankelijke en uitdagende werksfeer in een hecht en ambitieus team;
- Onbeperkt toegang tot OpenUp, ter ondersteuning van jouw mentale welzijn;
- Een iPhone en laptop van de zaak;
- 30 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
- Werken op alle 3 de vestigingen (Alphen a/d Rijn, Gouda en Ridderkerk);
- Flexibele werktijden en de mogelijkheden tot thuiswerken, inclusief benodigde thuiswerkmiddelen;
- De ruimte om je op termijn verder te specialiseren op gebied van Compliance.
Over de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever is een accountantskantoor met 3 vestigingen in Alphen a/d Rijn, Gouda en Ridderkerk. Het ambitieuze bedrijf telt momenteel bijna 200 medewerkers. De sfeer is te omschrijven als warm, betrokken en behulpzaam. Een goede werk en privé balans wordt waardevol geacht en doorgroeien wordt toegejuicht.
Overige informatie:
LaRock Werkt wil haar kandidaten graag goed leren kennen. Wij nodigen jou daarom altijd eerst uit op ons kantoor in Roelofarendsveen voor een persoonlijk kennismakingsgesprek. We horen graag jouw verhaal, bespreken de vacature en kijken of er een match is met onze opdrachtgever. Zien wij een match? We stellen je dan graag voor aan onze opdrachtgever!
Spreekt deze vacature jou aan, of heb je nog wat vragen? Bel gerust of stuur een appje naar Sanne: 06-15665033 of mail via de button "Solliciteer nu" op deze pagina.
Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan
Parttime uren: 24-32 per week
Rooster:
- ma-vr
Werklocatie: Hybride werken in 2803 PB Gouda
.$ads={1}